.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همدلی و همزبانی از نوع شهرداری و اداره برق قائم شهر ! + تصاویر

شمال نیوز : عصر چهارشنبه 26 فروردین 94 شهروندان قائم‌شهری شاهد انباشته شدن شاخ و برگ‌های بریده شده درختان، مقابل اداره برق این شهرستان بودند که منظره ناخوشایندی در آن محیط ایجاد کرده بود.

وقتی خبرنگار قائم آنلاین در همان دقایق علت این اقدام را از شاهدان عینی جویا شد، آنها به این امر اذعان داشتند که این شاخ و برگ‌ها توسط اداره برق شهرستان در خیابان‌های شهر قطع شده بود.

به همین خاطر پیگیر چرایی این اتفاق شده و موضوع را از روابط عمومی شهرداری قائم‌شهر جویا شدیم.

محسن اسدی طی تماس تلفنی با خبرنگار ما با تایید این خبر گفت: متاسفانه اداره برق قائم‌شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری، اقدام به قطع شاخ‌ و برگ‌های درختان در حریم سیم‌های برق کرده و بی آنکه آنها را جمع آوری کند، در همان حال رها می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شاخ و برگ‌های قطع شده نمای ناخوشایندی در حریم خیابان‌های شهر ایجاد کرده بود، لذا شهرداری نیز در پاسخ به این اقدام غیرقانونی، شاخ و برگ‌های بریده شده را جمع آوری کرده و مقابل اداره برق این شهرستان تخلیه کرده است.

اما آنچه که در این میان باید بدان پرداخت این است که اگر نقدی بر این اقدام اداره برق و یا عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود داشته باشد، آیا نمی‌توان این موضوع را با پیگیری‌های اداری حل کرد؟ آیا اقدامات ضرب الاجلی و تنبیهی راهکار مناسبی برای حل این مشکلات است؟ چه کسی جوابگوی بازخورد منفی این حرکات است؟ حال که بسادگی می‌توان مشکلات شهری را با کمی تأمل و تعامل حل کرد، چرا باید شاهد اقدامات اینچنینی باشیم؟

یقینا تمامی مسئولان و شهروندان با این موضوع موافقند که باید در این برهه، همدلی و همزبانی را در بدنه نهادهای اداری و خصوصا اجتماعی نهادینه کرد چراکه قطعا برای پیشرفت و آبادانی، موثرترین راه اتحاد و وحدت میان مسئولان است.

همچنین فارغ از گرایش و یا نوع مسئولیت مدیران دستگاه‌های مختلف، ارزیابی عملکرد هر یک از مسئولین محترم زمانی تاثیرگذار خواهد بود که شهروندان قبل از ارزیابی، تاثیرات و اقدامات اجتماعی و فرهنگی آن را مشاهده کنند.

امیدواریم از این یادداشت کوتاه برداشت سوء نشده و مردم قائم‌شهر در آینده نیز شاهد چنین حرکاتی نباشند، چراکه مطمئنا نام‌گذاری سال‌ها از جانب رهبر معظم انقلاب عقبه‌ کارشناسی داشته و شعار امسال نیز با عنوان «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» باید سرلوحه کار تمام مدیران باشد.

تصاویر مربوطه:

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آرزو 28 فروردين 1394
سلام
در عصر کامپیوتر و اینترنت همانند عصر حجر برخورد و رفتار میکنیم می توان با کمی صبر و جلوگیری از صدور مجوز حفاری برای شرکت مذکور جبر را در سیستم اداری اعمال نمود این نمایش زور نمایی به مردم و طبیعت آسیب جدی وارد میکنه
شهروند قائم شهری 28 فروردين 1394
آفرین بر شهردار عزیز - هیچ اداره ای نباید به خود اجازه دهد بدون هماهنگی شهرداری در مدیریت شهری دخالت کند؟ باز هم تکرار شود. جواب این آدمها و ادارات همینه. ادارات باید به خودشون بیان که شهر، مدیریت شهری دارد. اینها عوض اینکه باری از دوش مدیریت شهری بگیرند بدون هماهنگی کارهایی انجام میدهند که در حیطه اختیارات آنها نبوده و بر مشکلات می افزایند.
عبدالله 29 فروردين 1394
واقعا متاسفم برای افرادی که چنین رفتار بدوی و تلافی جویانه ای را دال بر عملکرد مطلوب این شهردار بی درایت می دانند اگر این شهر دار خوب بود که تا این حد در ساری منفور نبود و اگر هم الان تو این شهر داره دور میگیره به خاطر رابطه دوستی ....... و کسی هست که او را آورد این شهردار کلیه پروژه های شهر را متوقف کرد و با همه ادارات خصمانه رفتار کرد که دودش به چشم مرذم رفت مثلا طرح های برق و گاز و مخابرات و آب و فاضلاب که برای مردم ضروری هست متوقف شد و اعتبارات برگشت خورده و به شهر های دیگر رفته .و شورا را هم به گفته کارکنان شهرداری به حساب نمیاره وای بر این شورا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!! 29 فروردين 1394
مگه عصر حجره ؟!!!!!! آبرو بر ها برید راه قانونیش رو انجام بدید
نا شناس 29 فروردين 1394
مرحبا به شهردار قاطع شهرمان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.